Jouluksi ulkomaille

Ehdota lomakohdetta tai kysy muilta mitä kohteita he suosittelevat.

Jouluksi ulkomaille

ViestiKirjoittaja Vieras » 11 Elo 2008, 21:28

Hei,

olin siinä luulossa, että jouluna pääsee edullisesti jonnekki rannalle möllöttelee. Hinta näyttää olevan kuitenkin esim. kanarian saarille lähes kaksinkertainen muihin aikoihin verrattuna.

Minne siis jouluksi? lämpöä saisi olla se +20C ja paikan ei tarvitsisi olla maailman toisella puolen kun ei oo liian paksu lompakko :D

Hyvää loppukesää vaan kaikille reissaajille!
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 12 Elo 2008, 11:55

Onko niitä paljon muita vaihtoehtoja kuin kanarian saaret, Marokko ja Tunisia?
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 28 Elo 2008, 01:31

:lol: Mene finskin suoralla lennolla hong kongiin ja siitä otat lennon johonkin mikä miellyttää. Olemme itse menossa Jouluksi Hong Kongiin, uudeksi vuodeksi Manilaan ja lepäämään Boracayhin. Lento maksoi viime talvena n. 600e/henk.
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 28 Elo 2008, 01:37

:lol: Mene finskin suoralla lennolla hong kongiin ja siitä otat lennon johonkin mikä miellyttää. Olemme itse menossa Jouluksi Hong Kongiin, uudeksi vuodeksi Manilaan ja lepäämään Boracayhin. Lento maksoi viime talvena n. 600e/henk.
Tai halvemmalla (450E?) Intian Mumbaihin suoralla lennolla. Siitä Jetillä vaikka Aasian puolelle. Mumbaissa tosin on paskaset vedet jä kalliit hotellit. Ei siellä kannata kauan olla. Pääseehän siitä sit lentäen vaikka Goaan joka on turistien suosiossa. Ja varmasti on kuuma...
Vieras

Paluu Mihin lomalle?