Häämatka syyskuussa 2009
4 viestiä
• Sivu 1/1
Häämatka syyskuussa 2009
Suunnittelemme häämatkaa syyskuulle 2009, olisko kellään ehdotusta matkakohteeksi?
- mapa
Häämatkalle syyskussa
Hei!
Itse olimme syyskuussa 2008 häämatkalla Santorinilla, ja paikka on todella romanttinen, upeat maisemat, hyvää ruokaa, aurinkoa ja seuraa
Itse olimme Firassa, ja vuokrasimme skootterin koko loman ajaksi, jotta pääsimme joka päivä etsimään ihania rantoja ja tutkimaan paikkoja. Rannat löytyvät saaren eteläosasta, jonne Firasta hurauttaa skootterilla 20 min. Perissa ja Perivolos olivat ehdottomasti parhat rannat, mutta ei Kamarin lomakyläkään paha ollut. Firan kaupunki on iltaisin aivan mahdottoman upea paikka syödä ja kuljeskella pikku kujilla...<3 Myös rauhaa etsiville honeymoonilaisille suosittelen Firostefania ja Imeroviglia, hotellit ovat toistaan upeampia ja rakennettu aivan calderan reunalle. Näköalat ovat aivan mahtavat! Ja illalla voi kävellä maisemareittiä , vuorenrinnettä pitkin Firaan. Hotellien hinnat vaihtelevat tietysti näköalan mukaan... Me itse todettiin pakettimatkojen olevan Santorinille todella kalliita, joten otimme pelkän lennot Aurinkomatkoilta ( 399€) ja hotellin buukkasimme netistä. Otimme pikku hotellin Firasta, aivan keskustan läheltä( ei merinäköalaa) , ja hinta oli n. 55€ yö. Hotel Thira. Ihana perheen pitämä siisti hotelli, rauhallinen, ja kävely Firaan 5 min. Koko matkan hinta kahdelta tuli n. 1400 €. Sitten voi hyvällä mielellä nauttia Santorinista ja ruoasta, ainoa miinuspuoli on kalleus, mutta melkein missäpäin Kreikkaa on nykyään aikas suomen hinnat.
Myös Oia on ihana kaupunki- ainoa miinuspuoli on, että sieltä on rannoille turhan pitkä matka... tai sitten on otettava hotelli jossa on hyvä uima-allas!
Itse olimme syyskuussa 2008 häämatkalla Santorinilla, ja paikka on todella romanttinen, upeat maisemat, hyvää ruokaa, aurinkoa ja seuraa
- Vieras
häämatka
Olimme myös syyskuussa häämatkalla ja kohteena oli Kreikan saarista Korfu. Varmasti aikuisen makuun sopiva. Hirvittävän lämmin ei välttämättä enää ole: me suomalaiset kyllä tarkenimme kesävaatteissa päivisin mutta paikalliset pukeutuivat päinvastoin. Joten jos todella lämmintä haluatte, niin sitten pitänee suunnalta hiukan kauemmas kuin Eurooppaan...
- k
4 viestiä
• Sivu 1/1