Italian Pesaro
5 viestiä
• Sivu 1/1
Italian Pesaro
Onko kellään kokemuksia Italian Pesarosta? Oletko lomaillut siellä? Mitä tehnyt/nähnyt siellä? Onko tutustumisen arvoinen lomakohde? Vaikuttaa matkaoppaiden mukaan kiinnostavalta! Ajatukset jo tulevassa kesässä
, pois näistä talven pakkasista...
- Vieras
Minua kiinnostaa myös
- Vieras
pesaro
Vastaus tulee sinulle varmaan liian myöhään, mutta muillekin tiedoksi.
Italian Pesaroon Adrianmeren rannalla kannattaa ehdottomasti mennä. Ehdottomasti paras Riminin kohteista. Olimme itse Aurinkomatkojen matkalla kaksi vuotta sitten. Italia matkakohteena muuten vieras, joten matkatoimiston kautta Italiaan lähtö tuntui helpommalta. Kävimme myös muissa kaupungeissa, mutta Pesaro osoittautui parhaaksi. Kaupungista löytyy kaikkea, ihana ranta, mutta myös kaunis vanha kaupunki ja kultuuria. Muut kaupungit vaikuttivat lähinnä ranta/turistikohteilta. Jos mahdollista kannattaa harkita auton vuokrausta päiväksi tai pariksi ja lähteä sisämaahan tutustumaan. Silloin kannattaa yöpyä tai syödä agriturismo maatilamatkailu paikoissa.
Italian Pesaroon Adrianmeren rannalla kannattaa ehdottomasti mennä. Ehdottomasti paras Riminin kohteista. Olimme itse Aurinkomatkojen matkalla kaksi vuotta sitten. Italia matkakohteena muuten vieras, joten matkatoimiston kautta Italiaan lähtö tuntui helpommalta. Kävimme myös muissa kaupungeissa, mutta Pesaro osoittautui parhaaksi. Kaupungista löytyy kaikkea, ihana ranta, mutta myös kaunis vanha kaupunki ja kultuuria. Muut kaupungit vaikuttivat lähinnä ranta/turistikohteilta. Jos mahdollista kannattaa harkita auton vuokrausta päiväksi tai pariksi ja lähteä sisämaahan tutustumaan. Silloin kannattaa yöpyä tai syödä agriturismo maatilamatkailu paikoissa.
- Vieras
Olin 2004 Pesarossa kahden viikon matkalla ja pidin kovasti. Kaupungista on turha etsiä yökerhoja tai vilkasta yöelämää, mutta sellaistakin löytyy Cattolicasta (taksimatkan päässä). Niinpä kaupunki on aika rauhallinen, nähtävää on kaupungissa ja lähiseuduilla, rantaelämääkin löytyy ja oikein mukavia ravintoloita. Silloin vielä Pesaro oli pitkälti italialaisten oma lomakohde, esim. suomalaisia oli vain kourallinen, muunmaalaisiakin vähän. Hyvin pärjäsin englannilla ja muutamalla sanalla italiaa (sanakirja on hyvä apu). Suosittelen!!!
- 2004
5 viestiä
• Sivu 1/1