Missä olisi vilkasta yöelämää,lämmintä ja halpaa ?
8 viestiä
• Sivu 1/1
Missä olisi vilkasta yöelämää,lämmintä ja halpaa ?
Olen käynyt jouluna(07) thaimaassa phuketissa ja se oli kyllä hyvä mesta kaikinpuolin.
Nyt suunnittelen uutta reissua, samantyyppiseen paikkaan. Olisiko ehdotuksia?? Muissa aasian maissa ei taida olla nuita kaikkia, Vietnamissa, Laosissa jne on kyllä halpaa ja lämmintä mutta yöelämä puuttuu. Nyt olen alkanut miettimään Dubaita ja Italian riminiä. Kertokaa kokemuksia 
- kondda
Äläpäs kerrokaan että Vietnamissa yöelämä puuttuu. Siellä on baarit auki 24 tuntia. Juuri tulleena voin kertoa niin Saigonissa kun Nha Trangissa. Saigonissa majoituu vanhaan kaupunkiin eli alueelle1 kaikkea löytyy. Nha Trangissa menee vaikka Hullun Kimin baariin on neljään ja jos haluaa persoonallisuutta pääkadulla istuskelee kärryjen vieressä kaljalla loppu aamun.
- Vieras
Jos jo kävit kyselyviestis jälk jossain lomareissulla - sun voittos - tai häviö.
Dubaissa ei ole yöelämää - sitähän haaveilit.
Maa on hieno kokemus; mutta täytyy muistaa matkaajallakin ottaa huomioon se numerona uno (1) sana: USKONTO - vaikkei ite uskois muuhun kuin euro.
Huvituksia löytyy maapallon gategoriasta: Espanjan joka kolkka, Kreikka (siellä vielä turvallista örveltää jopa yksin); Italia, Bulgaria on halpa, ja Venäjä - ryypätä saa ilmaiseksi enemmän kuin jaksat - vaan uskallatko heittäytyä??? (sielläkin ON meri)
Kas - siinäpä matkaajan ongelma.
Suomi meni EU:hun; sen jälk ei saa huveja halvalla jäsenmaissa.
Itse kävin syksyllä -08 Afrikassa Keniassa ja Seychelleillä yli 2 vk - ja Keniaan lähtisin vaikka heti JOS OLIS rahaa. Se karu, Iloinen vastakohtaisuuksien maa vaan niin van veii sydämen mennessään. Aivan uskomaton kokemus nähdä villieläimet ja ikkunan alla öisin karjuvine leijonineen ja hekottavine hyeenoineen ym oli JOTAIN.
Dubaissa ei ole yöelämää - sitähän haaveilit.
Maa on hieno kokemus; mutta täytyy muistaa matkaajallakin ottaa huomioon se numerona uno (1) sana: USKONTO - vaikkei ite uskois muuhun kuin euro.
Huvituksia löytyy maapallon gategoriasta: Espanjan joka kolkka, Kreikka (siellä vielä turvallista örveltää jopa yksin); Italia, Bulgaria on halpa, ja Venäjä - ryypätä saa ilmaiseksi enemmän kuin jaksat - vaan uskallatko heittäytyä??? (sielläkin ON meri)
Kas - siinäpä matkaajan ongelma.
Suomi meni EU:hun; sen jälk ei saa huveja halvalla jäsenmaissa.
Itse kävin syksyllä -08 Afrikassa Keniassa ja Seychelleillä yli 2 vk - ja Keniaan lähtisin vaikka heti JOS OLIS rahaa. Se karu, Iloinen vastakohtaisuuksien maa vaan niin van veii sydämen mennessään. Aivan uskomaton kokemus nähdä villieläimet ja ikkunan alla öisin karjuvine leijonineen ja hekottavine hyeenoineen ym oli JOTAIN.
- Vieras
Bulgariassa tuli käytyä sunny beachilla 2008 ja ei ollut oikeen minun mesta, mutta jos vilkasta yöelämää haluaa niin sitä tuolta kyllä löytyy..muutapa siellä ei ollutkaan ja viikkohan siinä meni päissään pyöriessä. Vaikka olihan siellä edullista ja lämmintä mutta ihmiset ei ollut oikeen mukavia, kusettamista saa varoa.
- kondda
8 viestiä
• Sivu 1/1