| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
-kesämorsian- Vieras
|
Lähetetty: Kes 26, 2009 14:39 Viestin aihe: Häämatkalle Miamiin ja Bahamalle |
|
|
Hei,
onko kellään kokemusta Miamiin tyehdystä häämatkasta? Olemme tulavan mieheni kanssa menossa sinne Elokuussa. Tiedän jo, että saattaa olle hurrikaaneja yms., mutta emme välitä niistä. Hotelliksi olemme ajatelleet Loews Miami Beach Hotel. Onko kellään kokomusta vai suositelisitteko jotain muuta hotellia? Olemme reissussa 2 vko. Toisella viikolla ajattelimme lähteä Bahamalle. Miten sinne kannattaa mennä, lentäen vai ristelyllä? Kannattaako kaikki varata etukäteen vai vasta Miamista käsin? Saako esim. Bahamalta hotelleja helposti, jos siellä haluaa yöpyä? Kannattaako ristely varata jo suomesta? Mitä suosittelette? Kertokaa vinkkejä. Kaikki ovat tervetulleita. Kiittii.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Rico75
|
Lähetetty: Hei 14, 2009 12:33 Viestin aihe: Hei! |
|
|
Onnea häiden johdosta!
Minulla ei ole kokemusta häämatkasta Miamiin. Sen sanon kuitenkin, että kun saan menolipun Miamiin, niin sinne jään.
Miami on kaunis ja eksoottinen kaupunki ja varmasti hyvä kohde häämatkalle.
T: Miksu |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vieras
|
Lähetetty: Nov 27, 2009 13:02 Viestin aihe: Miami |
|
|
| Miami on ehdottomasti kohde, jonna kannattaa mennä häämatkalle. Itse olin siellä mieheni kanssa elokuussa häämatkalla ja oli aivan ihanaa. Eikä ollut koko matkan aikana tietoakaan Hurrikaaneista yms. Taisi olla niin, että koko kahden viikon matkan aikana satoi kaksi kertaa, eikä sade kestänyt koko päivää, niin kuin Suomessa. Loews on ihana hotelli ja hyvällä paikalla. Olimme myös Bahaman risteilyllä ja pidimme myös siitä. Suosittelen. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Voit vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|